ריפוי באמצעות שעתוק קליגרפיות סיניות

מהו הדבר הנפלא והמוזר הזה? לקבל ריפוי מציור סיני??? אז בואו תקראו ותבינו איך אפשר באמצעות שימוש בקליגרפיה מיוחדת לקבל ריפוי חיזוק התחדשות ועוד.

קליגרפיה סינית קיימת במשך מאות רבות של שנים לא רק כסוג של אומנות, אלא גם כמדיטציה בתנועה שמעוררת את כוח החיים, את הצ'י, את איכות החיים ואת השמחה. כתיבה סינית רגילה וקליגרפיה סינית נוצרו במסורת ובנויים מאיִן־ספור קווים.

בשנת 2013 למדתי טכניקה של "אִבחת מברשת אחת", ציור ללא הרמת המכחול. שיטה זו נקראת אי־בי־זי Yi Bi Zi שיצרה הפרופסורית לי צ'ו יון, שהייתה תלמידה של מאסטר לטאי צ'י, המורה של הקיסר והמשפחה המלכותית בשושלת צ'ינג, שושלת המלוכה האחרונה בסין. כבוד גדול הוא לי להיות ממשיך דרכה של פרופסור לי. (כותב מאסטר ג'י גאנג שאה, המורה של דניאל קרני בריפוי נשמתי והמנהיג הרוחני של ריפוי נשמתי).

קליגרפיה

לאחר שהתמחיתי בשיטת אי־בי־זי התחלתי ליצור קליגרפיות דאו. כשאני מצייר קליגרפיה אני יוצק לתוכה את כוח הריפוי האלוהי, והתוצאה היא כלי רוחני עוצמתי לעזרת אנשים להתמרה ולריפוי של מחלות וכאבים. כל קליגרפיית דאו נוצרת ללא הרמת המכחול ומוטענת במסרים החיוביים ביותר של ריפוי, ברכה, אהבה, סליחה, חמלה, הודיה ועוד. מסרים אלה נושאים אנרגיית ריפוי בתדר וברטט הגבוהים ביותר להסרת מידע שלילי בנשמה, בלב, בתודעה ובגוף אשר חוסמים איכות חיים טובה ומונעים שגשוג בכל היבטי החיים.

תרגול קליגרפיית דאו הוא גם תרגול לאחדות שמקדם ומאיץ בריאות ואריכות ימים, ויוצר מעין עמידות פנימית של שלווה בכל תחומי החיים.

התקופה הזו היא תקופה מרגשת למימוש חלומות ומטרות בתחום הבריאות, מערכות יחסים ועוד. סגנון חיים מאוזן ויצירתי יותר, ניתן להשיג בזכות השדה האנרגטי של קליגרפיית הדאו שהוא שדה ריפוי עוצמתי ביותר. קליגרפיות הדאו שלי נמצאות במרכזים אנרגטיים ברחבי העולם ויש בהם בין 40 ל־100 קליגרפיות דיו בכל מרכז, ובהם הן יוצרות שדה אנרגטי של ריפוי מרחב אנרגטי ייחודי ביותר.

הקליגרפיות הראשונות ואולי העוצמתיות ביותר הן קליגרפיות דאו של עשר הסגולות האלוהיות שנקראות בסינית "עשר הגדולות": "דא". "DA" פירושו בסינית "גדול". עשר הסגולות האלוהיות הם אהבה, סליחה, חמלה, אור, ענווה, אחווה, שגשוג, הודיה, שירות והארה. (סגולות אלה מצוירות בקליגרפיות דאו גם על קלפים לשימוש אישי.)

שעתוק קליגרפיה היא השיטה העוצמתית ביותר לריפוי עצמי

איך מרפאים באמצעות קליגרפיה?

יש כמה שיטות להיעזר בקליגרפיות כדי להתרפא. אציג כאן את ארבע השיטות המקובלות:

  1. שעתוק
  2. הנחת היד על הקליגרפיה
  3. הנחת קליגרפיה פתוחה על האזור הזקוק לריפוי
  4. הנחת הספר לידכם

שיטת ריפוי מספר 1: שעתוק הקליגרפיה

שעתוק, באנגלית Tracing, היא פעולה שבה אנו מעבירים את היד באוויר מעל כיוון הציור או הכתיבה, כאילו אנחנו מציירים בפועל.

בקליגרפיית הדאו אנו מתחילים למעלה משמאל ומסיימים למטה. אנו כאילו ממשיכים את התנועה וחוזרים להתחלה לשעתק שוב. בזמן השעתוק, אנו יכולים לבקש ריפוי או לשנן את שם הקליגרפיה או לשנן כל מטרה אחרת. ועתה נשתמש בשיטת 4 הכוחות:

כוח הגוף: השעתוק נעשה בישיבה או בעמידה. משעתקים באמצעות קיבוץ של חמש האצבעות יחד, ראו תמונה בהמשך. בקליגרפיה המצולמת בעמוד זה אין כוח ריפוי. כוח הריפוי בשעתוק נמצא רק בציור מקורי שנעשה בידי מטפל דאו מוסמך. הקליגרפיה "דא איי" המודפסת על נייר הכרומו הלבן בספר "רפא את עצמך" צוירה במיוחד לספר זה בידי מאסטר קרול לו, והיא הראשונה בשושלת הקליגרפיה הרוחנית של מאסטר שאה. השתמשו נא בקליגרפיה "דא איי" זו לריפוי באחת מהשיטות המוצגות.

כוח התודעה: דמיינו אור מוזהב זוהר מן הקליגרפיה אל אזור הריפוי.

כוח הנשמה: נשמה, לב, תודעה וגוף של קליגרפיית דאו "דא איי". אני אוהב אותך. בבקשה רפאי את ה……….. שלי. תודה.

כוח הקול: לשיר "דא איי דא איי" אחר תחליפו ל…. אהבה מסירה את כל החסימות….. או אהבה מטהרת לב ונשמה ….. או דא איי מרפא את ה……..שלי.

להלן הוראות העבודה לשעתוק הקליגרפיה

קבצו יחד את חמש האצבעות כמו בתמונה. חמש האצבעות מייצגות את חמשת היסודות, דהיינו את כל הגוף. הניעו את היד מעל הקליגרפיה, כאמור מתחילים משמאל למעלה וכשמסיימים בצד ימין למטה, מתחילים שוב. בשעת השעתוק מדמיינים את האור יוצא מן הקליגרפיה ושרים או משננים את שם הקליגרפיה ואת הבקשה לריפוי.

הנחת היד על הקליגרפיה

שיטת ריפוי מספר 2: הנחת היד על הקליגרפיה

פִּתחו את העמוד שבו נמצאת קליגרפיית דאו "דא איי". בשיטת ריפוי עצמי, "ריפוי השלום", אנו מניחים יד אחת על הבטן התחתונה כמקור אנרגיה פנימי לריפוי. האנרגיה זורמת מן הבטן התחתונה אל אזור הריפוי. במקום זאת, אפשר להניח את כף היד על הקליגרפיה, והיא משמשת מקור אנרגיה עוצמתי ביותר, במקום הבטן התחתונה. שאר התרגול כפי שמוסבר בתרגילים בריפוי השלום.

הנחת היד על הקליגרפיה

שיטת ריפוי מספר 3: הנחת הקליגרפיה על מקום הריפוי

הניחו את עמוד קליגרפיית דאו בספר על מקום הריפוי. המשיכו לפי שיטת ארבעת הכוחות.

שיטת ריפוי מספר 4: הנחת הספר לידכם

הניחו את הספר כשהוא סגור לידכם כשאתם רואים טלוויזיה או בכל מצב שבו אתם לא זזים. אפשר להניח גם מתחת לכרית בלילה או ליד הכרית. בקשו מקליגרפיה דאו "דא איי" ריפוי.

קראו גם על: הילינג מרחוק

קליגרפיה