מסר מתוקשר ממנורה
יושר רוחני, הוא המידה הגבוהה ביותר של יושר וכנות שהאדם יכול להגיע אליו. וכאשר הוא מגיע למצב זה, נלווים ליושר ולכנות גם ענווה וצניעות' ואלו מלווים בשירות יקומי ללא תנאי. נראה קל, נשמע מצוין, והדבר הראשון שאתם הקוראים חושבים הוא כנראה, שממש לא בעיה להיות ביושר רוחני.
בני היקר, יודעת אני שהנך מעלה בפני שאלות הקשורות לאירועים הקורים לך ביום יום, ובתקופה האחרונה אני באמת חשה את האכזבה העמוקה שיש לך מהתנהגותם של אנשים. אתה קורא לזה נימוסים בסיסיים שבין אדם לחברו. אבל יתכן וזו תפיסה מוטעית. המידה שאתה מצפה מאנשים עוברת כבר לרמה של יושר רוחני. יושר בחיים הרגילים, פירושו להתנהג בסדר, אם תרצה על פי הדאו, כמותאם לכל אדם ובכל מצב, והיושר אינו תמיד משהו מוחלט.
יושר רוחני לעומת זאת, פירושו להיות בסדר ברמה הנשמה, רמה עמוקה הרבה יותר מאשר הגוף והמוח. להיות בסדר כלפי האחר עמוק מבפנים. ואם התנהגת בניגוד לכך, הענין מציק לך, אינו מניח לך. אפשר גם לקרוא לכך עוצמה של המצפון. מושג מוכר יותר וידוע בקרב אנשים. ויש מה שאתה יכול לעשות. להעניק לכל אדם הילינג ריפוי נישמתי, טיפול הילינג שכולל בסופו את הענווה, כאחד מעשרת הסגולות האלוהיות.
בד בבד עם ההתפתחות הרוחנית האישית, באה גם ההתפתחות של היושר הרוחני. האדם הרוחני הופך להיות רגיש יותר לכל סטיה מאותו קו של יושר. ליושר רוחני יש כללים מאד ברורים. אין יושר רוחני סובייקטיבי, כמו שיש בהתנהגות היום יומית. במצב כזה של יושר סובייקטיבי בחיי היום יום, לפעמים מה שנחשב להפרה של יושר מבחינתך, יחשב אצל האחר כהתנהגות לגיטימית. על רקע הבדלי התפיסות או הגישות, מתקיימים קונפליקטים. לא כך ביושר רוחני. יושר רוחני הוא אבסולוטי. אתן לך דוגמה פשוטה שמציקה לך, מחיי היום יום שלך: קבעת מפגש לימוד עם מספר אנשים. כולם הסכימו על התאריך. אנשים לא באים ולא מודיעים. מבחינתך זה נורא, מבחינת האדם האחר, הוא לא התכונן לבוא ומבחינתו אין בעיה שהוא אינו מודיע. או שבאותו מקרה, יצרת קשר לפני המפגש לוודא שאנשים מגיעים וכותבים לך יום לפני שהם לא מגיעים. אתה מתפוצץ בפנים ושואל את עצמך, מדוע הם לא יכלו להודיע? האם טוב להם עם זה? יושר רוחני אינו פועל כך. ביושר רוחני אותם אנשים קבלו על עצמם התחייבות והיו צריכים להודיע על שינוי בהתחייבות. במצב שנוצר עבורם הם מקבלים קארמה שלילית על ההתנהגות. דהיינו, התמורה בעד יושר רוחני חיובי או יושר רוחני שלילי היא קארמה. מדוע? בגלל שישנה כאן הפרה של הסכם, ופגיעה באחר. במילים אחרות, שירות שלילי. את אלו ניתן לתקן רק באמצעות הילינג ריפוי נישמתי, ידי דאו. תעודד את חברי הקבוצה להשתמש בהילינג.
איך אתם אמורים לבדוק את סוג היושר? מהו הקריטריון לדעת מה נכון ומה לא נכון? המבחן פשוט ביותר. אתם שמים את עצמכם במקומו של האדם האחר ושואלים את עצמכם אם הוא נפגע כתוצאה מן ההתנהגות. התשובה שתקבלו היא תוצאת המבחן.
כדי להעניק שירות ללא תנאי, כדי להיות "בסדר" כלפי האחר, כלפי החברה, תמיד תנסו להפעיל את השיקול של יושר רוחני. נדיבות רוחנית הולכת צעד אחד רחוק יותר, שבו האדם הנפגע מיד סולח. מדוע? זו הדרך היחידה לסגור חוב קארמטי שנוצר בסיטואציה המסוימת. אל תסתובבו עם חובות קארמטיים בלב. חוב קארמטי מביא לרגשות שליליים ואפילו יש לו השלכות פסיכוסומטיות, קרי, תגובה שלילית של הגוף, עד למחלה.
טוב שתדעו את המונח יושר רוחני. שלבו אותו בכל טיפול הילינג. קשה מאד לביצוע וליישום, ובודדים הם האנשים בעלי יושר רוחני המדריך אותם בחיי היום יום. שאפו לכך, בדקו את עצמכם יום יום.
מהו שעור רוחני ? האם הוא קשור להענקת הילינג?
מסר מתוקשר ממנורה
החיים מוכתבים על ידי קארמה. קארמה היא סיבה ותוצאה. הדברים שאתם עוברים בחיים בסך הכל מטרתם לשרת את חיי הנשמה ולהביא להזדככות ולטהור הנשמה בעקבות מעשים טובים שאתם עושים. בשביל לעשות מעשים טובים אתה צריכים ליזום, לעשות, להתנהג, ופעמים רבות לשנות הרגלי התנהגות. אפשר גם לקבל קארמה חיובית מסבל ומחלה. ההבדל הוא בכך ש בעוד שקארמה חיובית שמתקבלת מסבל, אינה בדרך כלל בשליטתך, היא נוחתת עליך ותתמודד. זהו מנגנון הזדככות שהוא חלק מחוקי השמים, שהאדם אינו מבין. אבל כן, מחלה וסבל הם סוג של תיקון, של טיהור.
אפשר לאמר ששיעור רוחני הוא אותו שעור של סבל שאדם עובר בגוף כמחלה, בגוף הרגשי כרגש שלילי, בתודעה כאיזו הפרעה או חסימה מנטלית, במערכות יחסים, במצב כלכלי ועוד. האדם סובל ונכנס לסוג של מצוקה. הגישה הרוחנית אומרת שזהו שעור . בגישה הגיונית רגילה, האדם יאמר לעצמו שמה שקרה קרה, מתקיים מצב של סבל או מחלה, לא חשובה הסיבה, העיקר לנסות לטפל לצמצום הסבל וריפוי המחלה. כמובן שזו המהות של הילינג ריפוי נישמתי. לפתוח חסימות נשמה באמצעות ריפוי הילינג המיוחד המתמקד בנשמה. כשאדם נוקט בגישה רוחנית ורואה את הסבל כשעור, הוא מנסה לפענח את הסיבה לסבל, שואל את עצמו מה הסבל הזה מלמד, ואיך הוא קשור למעשים או אירועים. השעור הרוחני מגיע כדי ללמוד, להפיק לקחים ולהשתפר. מה שהאדם לומד מן השעור אינו בהכרח קשור לסוג הסבל או לאירוע מסוים. כל אדם המקבל את הגישה הזו, יכנס למספר דקות מדיטציה, וסביר להניח שיקבל תשובות. אצלך לדוגמה, אתה עובר בתקופה זו מבחנים רוחניים לא קלים בגוף, והמבחן הרוחני שלך , מבחן אישי, הוא לנסות ולפענח את הסיבה מדוע אתה סובל, ואיזה שעור אתה צירך ללמוד לא רק כדי לקבל קארמה חיובית להסטוריה המצטברת של הנשמה, אלא כדי להפיק לקחים ולשפר את מצבך, התנהגותך ביום יום.
כשאתה מודע לסבל, ומודע למבחן הרוחני, אתה עושה שני דברים: אתה שואל את עצמך איך אתה מתקן, מרפא את עצמך מן המחלה והסבל, ובמקביל, אתה שואל מהו השעור שאתה למד כדי לשנות דפוסי התנהגות לחיים טובים יותר ולזיכוך הנשמה? זהו המבחן הרוחני . לסיכום, כל סבל, כל דבר שהוא חסימה, הוא מבחן רוחני. גם דברים טובים הם מבחנים רוחניים. איך אתה מגיב למשהו נפלא שקרה לך? האם האגו שלך מתנפח? האם אתה מוסיף אהבה או מוריד את עוצמת האהבה? נניח שקבלת סכום כספי גדול בהפתעה, קבלת עבודה שרצית, קבלת אהבה, מהי תגובתך? התגובה שלך לאירוע היא חלק חשוב ביותר במבחן הרוחני, חיובי כשלילי. מפגש בין אנשים הוא שעור רוחני. נניח שאתה פוגש מישהו או מישהי שמצאו חן בעיניך מיד, או במקרה הפוך, אתם פוגש מישהו שדוחה אותך. אתה שואל את עצמך, מה אתה לומד ממקרים אלו? מהו השעור? בעצם כל מעשה או אירוע שקורה אפשר לראות בו שעור רוחני, אנו נוטים לראות את הדברים הקיצוניים, בעיקר השליליים, אך גם דברים קטנים בחיי היום הם שעורים רוחניים.
וגם אותם אנשים שאינם פתוחים לרוחניות, במידה ויתאפשר כן לתת להם הילינג, או שיעשו בעצמם הילינג ריפוי נישמתי, זו גם עמידה במבחן רוחני. משהו גדול נפתח אצלהם.
מעכשיו , שימו יותר לב לכל אירוע שקשור לחיים שלכם ולסובבים אתכם, ושאלו את עצמם מהו השעור, מה אתם לומדים, ואיך תוכלו לשפר את חייכם, וגם… את חייה של הנשמה.