להיות מטפל ידי דאו – מטפל הילינג ריפוי נישמתי

הילינג ריפוי נִשמתי פועל בכמה רמות של אנרגיה עם אפקטיביות שונה. הריפוי הבסיסי הוא ריפוי עצמי שנעשה באמצעות ארבעה כוחות פנימיים ונקרא "ריפוי השלום", והוא עיקר התרגולים בספר "רפא את עצמך" שכתבתי. הרמה הגבוהה יותר היא זו של מטפל מוסמך בריפוי נִשמתי שנקרא "מטפל ידי דאו", שבו המטפל מטפל בעצמו ובאנשים אחרים לא באמצעות האנרגיות הפנימיות אלא באמצעות אנרגיות אלוהיות הזורמות דרכו אל המטופל.

אנרגיה אלוהית שעוברת דרך המטפל, ובעיקר דרך ידי המטפל, יודעת לאבחן את המטופל ולכוון את עצמה אל שורש הכאב או הסבל, בין אם שורש הכאב הוא פיזי, נפשי רגשי, מנטלי או אירוע קארמטי מחיים קודמים. על כן מטפל "ידי דאו" אינו צריך לאבחן. הטיפול נעשה ללא מגע. הסמכה למטפל ידי דאו ניתנת באמצעות השתתפות של קורס הילינג ריפוי נִשמתי למטפלים "ידי דאו", שבו כל תלמיד מקבל הורדת כוח הבורא לריפוי, שהופכת אותו למעין שנאי שמסוגל להעביר דרכו אנרגיה אלוהית בתדר וברטט גבוהים ביותר, ולהתמיר אותה לאנרגיה בתדר וברטט שגוף האדם מסוגל לקלוט. המטפל הופך להיות מעין צינור להעברה ולהתמרה של אנרגיה אלוהית אל המטופל. האנרגיה יודעת בעצמה להגיע אל שורש הבעיה.

כל אחד מכם יכול לקבל את ההכשרה ואת ההסמכה של הילינג ריפוי נישמתי ולהיות מטפל לעצמו, לבני משפחה ולחברים, ובזאת לקבל כלי נפלא שמעניק שירות ללא תנאי. מטפלים מקצועיים המקבלים את ההסמכה, מוסיפים את "ידי דאו" לשיטת הטיפול הרגילה שלהם. ההבדל בין המטפלים השונים הוא באיכות הצינור האנרגטי האישי. איכות זו נמדדת בקוטר הצינור האנרגטי וברמת הניקיון של הצינור. ככל שהצינור רחב יותר, וככל שהצינור נקי יותר, כן עוברת יותר אנרגיה אלוהית, ואפקטיביות הריפוי גדלה.

כל מטפל בהילינג ריפוי נישמתי יכול להרחיב את קוטר הצינור ולנקות את הצינור באמצעות ביצוע תרגילי אנרגיה לפיתוח מרכזי האנרגיה ולזרימת האנרגיה בגוף, ובאמצעות השתדלות קבועה לעשות מעשים טובים ביום-יום – להעניק שירות ללא תנאי לזולת, לחברה, לאנושות, לשמיים, לגרמי השמיים וליקום כולו.

המצב שבו הצינור של המטפל מתרחב ומתנקה הוא שלב שבו הנשמה מיטהרת. תהליך זה של היטהרות וזיכוך הנשמה באמצעות מעשים טובים, תהליך הסליחה ותרגול אנרגטי נקרא "מסע הנשמה". מסע מופלא של הנשמה להיטהרות. הבחירה של האל במטפל כנציגו באנושות, היא נקודת ההתחלה למסע הנשמה.

המשמעות של להיות מרפא "ידי דאו" היא להיות נציג הבורא באנושות לריפוי ולהענקת שירות ללא תנאי. זוהי המתנה הגדולה ביותר שאדם יכול להעניק לעצמו.

לסיום המאמר על הילינג ריפוי נִשמתי, ידי דאו, אני מציג שני סיפורי מקרא על ריפוי שנעשה על ידי יהוה דרך נביאים. אני מציג סיפורים אלה משום שהם הסיפורים הדומים ביותר לסוג הטיפול שמבצע מטפל ריפוי נִשמתי ידי דאו.

אליהו הנביא מחיה את הנער המת

מלכים א' פרק י"ז פסוק י"ז

יז וַיְהִי אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, חָלָה בֶּן-הָאִשָּׁה בַּעֲלַת הַבָּיִת; וַיְהִי חָלְיוֹ חָזָק מְאֹד עַד אֲשֶׁר לֹא-נוֹתְרָה-בּוֹ נְשָׁמָה. יח וַתֹּאמֶר אֶל-אֵלִיָּהוּ מַה-לִּי וָלָךְ אִישׁ הָאֱלֹהִים: בָּאתָ אֵלַי לְהַזְכִּיר אֶת-עֲוֺנִי וּלְהָמִית אֶת-בְּנִי.  יט וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ תְּנִי-לִי אֶת-בְּנֵךְ; וַיִּקָּחֵהוּ מֵחֵיקָהּ וַיַּעֲלֵהוּ אֶל-הָעֲלִיָּה אֲשֶׁר-הוּא יֹשֵׁב שָׁם וַיַּשְׁכִּבֵהוּ עַל-מִטָּתוֹ.  כ וַיִּקְרָא אֶל-יְהוָה וַיֹּאמַר: יְהוָה אֱלֹהָי–הֲגַם עַל-הָאַלְמָנָה אֲשֶׁר-אֲנִי מִתְגּוֹרֵר עִמָּהּ הֲרֵעוֹתָ לְהָמִית אֶת-בְּנָהּ.  כא וַיִּתְמֹדֵד עַל-הַיֶּלֶד שָׁלֹשׁ פְּעָמִים וַיִּקְרָא אֶל-יְהוָה וַיֹּאמַר:  יְהוָה אֱלֹהָי תָּשָׁב נָא נֶפֶשׁ-הַיֶּלֶד הַזֶּה עַל-קִרְבּוֹ.  כב וַיִּשְׁמַע יְהוָה בְּקוֹל אֵלִיָּהוּ; וַתָּשָׁב נֶפֶשׁ-הַיֶּלֶד עַל-קִרְבּוֹ וַיֶּחִי.  כג וַיִּקַּח אֵלִיָּהוּ אֶת-הַיֶּלֶד וַיֹּרִדֵהוּ מִן-הָעֲלִיָּה הַבַּיְתָה וַיִּתְּנֵהוּ לְאִמּוֹ; וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ רְאִי חַי בְּנֵךְ.  כדוַתֹּאמֶר הָאִשָּׁה אֶל-אֵלִיָּהוּ עַתָּה זֶה יָדַעְתִּי, כִּי אִישׁ אֱלֹהִים אָתָּה; וּדְבַר-יְהוָה בְּפִיךָ אֱמֶת.  {פ} 

אלישע הנביא מחיה את הנער המת בן האישה השונמית

מלכים ב' פרק ד' פסוק י"ח

יח וַיִּגְדַּל, הַיָּלֶד; וַיְהִי הַיּוֹם וַיֵּצֵא אֶל-אָבִיו אֶל-הַקֹּצְרִים.  יט וַיֹּאמֶר אֶל-אָבִיו רֹאשִׁי רֹאשִׁי; וַיֹּאמֶר אֶל-הַנַּעַר שָׂאֵהוּ אֶל-אִמּוֹ.  כ וַיִּשָּׂאֵהוּ–וַיְבִיאֵהוּ אֶל-אִמּוֹ; וַיֵּשֶׁב עַל-בִּרְכֶּיהָ עַד-הַצָּהֳרַיִם וַיָּמֹת…

ו.  לב וַיָּבֹא אֱלִישָׁע הַבָּיְתָה; וְהִנֵּה הַנַּעַר מֵת מֻשְׁכָּב עַל-מִטָּתוֹ.  לג וַיָּבֹא וַיִּסְגֹּר הַדֶּלֶת בְּעַד שְׁנֵיהֶם; וַיִּתְפַּלֵּל אֶל-יְהוָה.  לד וַיַּעַל וַיִּשְׁכַּב עַל-הַיֶּלֶד וַיָּשֶׂם פִּיו עַל-פִּיו וְעֵינָיו עַל-עֵינָיו וְכַפָּיו עַל-כַּפָּו וַיִּגְהַר עָלָיו; וַיָּחָם בְּשַׂר הַיָּלֶד.  לה וַיָּשָׁב וַיֵּלֶךְ בַּבַּיִת אַחַת הֵנָּה וְאַחַת הֵנָּה וַיַּעַל וַיִּגְהַר עָלָיו; וַיְזוֹרֵר הַנַּעַר עַד-שֶׁבַע פְּעָמִים וַיִּפְקַח הַנַּעַר אֶת-עֵינָיו.  לו וַיִּקְרָא אֶל-גֵּיחֲזִי וַיֹּאמֶר קְרָא אֶל-הַשֻּׁנַמִּית הַזֹּאת וַיִּקְרָאֶהָ וַתָּבֹא אֵלָיו; וַיֹּאמֶר שְׂאִי בְנֵךְ.  לז וַתָּבֹא וַתִּפֹּל עַל-רַגְלָיו וַתִּשְׁתַּחוּ אָרְצָה; וַתִּשָּׂא אֶת-בְּנָהּ וַתֵּצֵא.  {פ}

והמסקנה ברורה: לא הם החיו את הנערים . הם היו רק השליחים. יהוה עשה את "המלאכה" של הריפוי. וכך אנו פועלים כמטפלים של ידי דאו. אנו שליחים. מביאים את המטופל, פותחים את צינור הריפוי ויהוה מטפל.

 

ידי דאו