איך נעשה טיפול הילינג ריפוי נישמתי מרחוק – מה משותף למטופלים?

מאת דניאל קרני – מאסטר, מורה ומטפל הילינג ריפוי נישמתי

דניאל קרני בקצרה

התחלתי בטיפולי הילינג בשנת 2012, אז לראשונה פגשתי את מאסטר שאה, המורה שלי להילינג ריפוי נישמתי. את כל המסע הרוחני שלי התחלתי במרץ רב לאחר שאימי מנורה נפטרה בשנת 2010. אז קבלתי את ההשראה או המסר, שאני צריך להמשיך את עבודתה בריפוי הילינג. חיפשתי קורסים, מצאתי פה ושם, אבל אף אחד מהם לא ממש דיבר אלי. ובכל התקופה הזו של שנתיים, קראתי ועבדתי לפי הספר של מאסטר שאה – רפואת נשמה תודעה גוף. ורק בקיץ 2012 בדקתי את שמו בגוגל ומצאתי אתר, סרטונים, המון פעילות. את קורס המטפלים, מטפלים בהילינג ריפוי נישמתי עשיתי בגרמניה בספטמבר 2012. ומאז אני מטפל ומלמד, ומשתתף הרבה בכנסים של מאסטר שאה באירופה, בקנדה, ובשנתיים האחרונות בזום. למידע נוסף עלי לחצו כאן

מי מגיע לטיפולי הילינג?

כל ההקדמה הזו היא לתת לכם רקע קצר עלי. ומאז, טפלתי במאות מטופלים, עם מגון גדול של בעיות – מחלות, פציעות, בעיות נפשיות, מנטליות, מערכות יחסים עכורות, ומה לא. גם ילדים, נערים ונערות, קשישים ואפילו פוסט טראומות מהצבא.

המכנה המשותף שמצאתי בין כולם הוא בכך שכמעט כולם הגיעו אלי הוא בכך שהמטופלים לא מצאו פתרון לסבל במקומות אחרים.. עם כל הכבוד לרפואה, ואני מעריך מאד ובעצמי מטופל ברפואה, ישנם מצבים שהרפואה פשוט לא נותנת מענה, או שמחיר הטיפול כבד מידי, ואנשים נרתעים, כמו כימותרפיה לדוגמה.

מגיעים גם מטופלים שעברו טיפולים ברפואה משלימה – דיקור סיני, רפלקסולוגיה, רייקי, תטא הילינג, ושיטות שונות, ולא מצאו פתרון לסבל.

ידעתי זאת מזמן, אבל רק עכשיו זה ממש מכה בי. וכך אני מפרסם גם באתר שלי : "אם לא מצאתם פתרון לסבל, אתם מוזמנים להתנסות בהילינג ריפוי נישמתי".

כשמגיע אלי מטופל, ומאז הקורונה כל הטיפולים מתבצעים מרחוק, אני מבקש לקבל את האיבחון הרפואי, או הנפשי, או במילים שלו או בקבלת סיכום רפואי כתוב. לימודי הנטורופתיה וסקרנות כללית, מאפשרים לי להבין ולקבל את המידע מהדוחות הרפואיים. ואם יש מונח שאינני מכיר, אני לומד עליו בגוגל.

האם הילינג ריפוי נישמתי תמיד מצליח?

התשובה בגדול היא לא, והתשובה הנכונה באמת היא כן, אבל לפעמים צריך זמן, וטיפולים רבים. צריך להבין מה הילינג ריפוי נישמתי עושה: זו אנרגיה שיורדת משמים, עוברת דרכי כמטפל, ויודעת לאתר את שורש הבעיות של המטופל. אם הרפואה מנסה לאבחן על פי הסימפטום, הרי שבהילינג ריפוי נישמתי למעשה אין צורך בשום דבר. מטפל כמוני שאינו מבין ברפואה או בגוף הפיזי, יכול פשוט לבקש ריפוי עבור פלוני, והאנרגיה תדע להתכוונן למקום המתאים. אבל מאחר ואני סקרן, אני יורד לדקויות, שואל את המטופל סדרה של שאלות, ומקבל מפה שלמה של כל מה שמפריע לו. בטיפול אני מתחיל בטיפול כללי לכל הגוף, ואז ממשיך בהתמקדות בכל בעיה.

והנה הגענו ללב הענין. על פי סוג הסבל – המחלה, הפציעה, הבעיה הנפשית, הזמן שהיא נמצאת, רמת הסבל – אני יכול להעריך אם הטיפול יהיה קצר – עד 4-5 טיפולים לריפוי, לפעמים גם אחד, אם יהיה בינוני – 5-12 טיפולים, או טיפול ארוך של 12 טיפולים ומעלה. התדירות מתחילה בדרך כלל בשבוע הראשון 3 פעמים, אחר כך פעמיים בשבוע, ובהתאם לחומרת הבעיה, אני יודע אם להמשיך בפעמיים בשבוע או אחת לשבוע. הדבר תלוי גם במטופל וביכולת התשלום.

ויש גם טיפולי תחזוקה. מעט מטופלים לצערי עושים זאת, הייתי רוצה שכל המטופלים שמרגישים הקלה או מתרפאים לגמרי, ימשיכו אחת לשבועיים, אחת לחודש, אחת לחודשיים, לקבל טיפול תחזוקה.

טיפול עצמי של המטופל – מגדיל את הסיכוי לריפוי

אני מעודד מטופלים לבצע תרגילים בריפוי עצמי בין הטיפולים שלי. הדבר חשוב מבחינה פיזית לוגית וגם מבחינה רוחנית. הלוגיקה אומרת שאם אני מעביר למטופל פעמיים בשבוע אנרגיה משמים, טוב שבין לבין יעשה טיפולים באנרגיה שלו. הטיפול הוא ריפוי נישמתי שבו משתמשים בשיטת 4 הכוחות, 4 אנרגיות שונות בטיפול העצמי: אנרגיית כפות הידיים, אנרגיית הדמיון, אנרגיית הקול ואנרגיית הנשמה. והסיבה השניה הרוחנית היא שכאשר אלהים ושמים רואים שהאדם מתאמץ על עצמו, הם נותנים לו את התמורה. האצה בריפוי.

לצורך כך הוצאת את הספר שלי "רפא את עצמך" שבו הסברים על שיטת הילינג ריפוי נישמתי, ובחלק השני של הספר, כ 100 תרגילי ריפוי לכל בעיה ואתגר בריאותי שיכולתי לחשוב עליו. פותחים את העמוד המתאים, קוראים ועושים את התרגיל. ובכל עמוד יש גם קוד לסריקה בטלפון הנייד, ומגיעים להדגמת התרגיל המסוים שאני עושה בסרטון וידאו ביוטיוב.

במה מטפלות התלמידות?

תלמידות שעברו את קורס הטיפול בריפוי נישמתי בדרך כלל מטפלות בבעיות "קלות" יותר, כגון כאבי ראש, כאבי בטן ומצוקות מסוגים שונים. במשך הזמן עם קבלת נסיון רב יותר, הן כבר יכולות לטפל במחלות ובבעיות קשות יותר.

אני מזמין אותך הקורא, להתנסות בריפוי הנישמתי, ומעבר לכך, להצטרף לקבוצת המטפלות בישראל, בהשתתפות בקורס ריפוי נישמתי. כל הפרטים בעמוד הקורס.

הילינג